Subject: Pae 80 Pae Keskus
From: "Munitsipaalpolitsei korrapidaja" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Jul 2025 19:08:23 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Politsei poolt saadeti selline info. Konsulteeritud välijuhiga, meie
patrullil pole seal midagi teha, katusele me ei roni. Tema soovitas info
Teile saata.

Pae keskuse juures on mingi toru, sealt tuleb vali hääl, teataja lapsed
kardavad ja teataja häiritud. Palub POL kontrollida. Helistatud teatajale.
Teataja ise elab Pae 84 ja väidab, et see toru ( ventilatsiooni toru? )
asub Pae keskuse katusel ja väljub just teataja maja poole. Toru ulub
hirmsasti.

Lugupidamisega

Riina Tiirak

Tallinna abitelefoni spetsialist

Korrakaitseosakond

Tel. 6619860, 14410

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tallinn on  <https://sport.tallinn.ee/et> Euroopa spordipealinn 2025